شناسایی تفکر عمیق ذهنی بازار سیاسی ایران از برند ایده‌آل ریاست جمهوری با استفاده از تکنیک زیمت

محمد حسین قورچانی خوزانی؛ زهره دهدشتی شاهرخ

دوره 10، شماره 37 ، شهریور 1400، ، صفحه 9-42

https://doi.org/10.22054/qpss.2020.51388.2507

چکیده
  در نظام­های سیاسی، رقابت میان بازیگران سیاسی با هدف دستیـابی بـه قـدرت و اثرگذاری بر تصمیمات رای­دهندگان بـه نحـوه بازاریـابی فعالیت­های سیاسی و اجتماعی­ آن­ها در برابر افکار عمومی بستگی دارد. عدم شناخت عمیق ذهنیت و تصویر مردم نسبت به سیاست‌مداران و عوامل تأثیرگذار بر رفتارهای سیاسی و اجتماعی مردم باعث بوجود آمدن مشکلاتی ...  بیشتر